zaterdag 17 mei 2014

zaterdag  17 mei
ik heb gezondigd
er is bij mij thuis een afspraak
stilzwijgend
maar heilig
ik mag doen wat ik wil
maar om18.00 thuis
en in de avond geen pc werk doen
en dat heb ik gister doorbroken
waarom
ik ben in mijn hoofd al met de rapportage van dit project bezig
maar het duurde niet lang
en ik had het gevraagd
het beviel me niet
je bent aan de eigen pc gewend
dus na mijn blog begin ik er aan
vandaag dus Aardenburg op de lijst
op de zelfde locatie als tijdens de culturele week in juli/augustus
we gaan ons splitsen
Manja in Aardenburg met jan pieter en ik moet naar Breskens
flyers uitdelen en voorbereiden
ook moet de galerie vandaag gewoon open zijn dus ik heb de zaag mee
als u mij vandaag ziet zonder benen wil dat zeggen dat die nog in Cadzand Aardenburg Breskens of Schoondijke zijn
ik klaag niet
maar het is een groot project voor 1 persoon
te groot ? nee
maar wel groot
ik vond de blog gisteren saai zo zonder foto's dus nu weer wat meer fotootjes






Geen opmerkingen:

Een reactie posten