dinsdag 13 mei 2014

dinsdag 13 mei
ik laat u meegenieten van een stukje ochtendritueel
wakker worden om 8.00 uur
ochtendjas aan
naar de huiskamer
krant (PZC)en koffie staan klaar
ik kijk naar buiten
regen
alweer
het is nog vroeg denk ik
kijk naar de lucht
het zit portdicht
krantje lezen
naar toilet
de eerste sigaret
terug nar de stoel krantje is gewisseld
nu de telegraaf
in de keuken overleg met Yvonne
blijft regenen
Yvonne vertrekt naar de bejaarden
ik naar de galerie
betalingen doen
overleg met Manja
buien radar geconsulteerd
heel Nederland droog
alleen in Cadzand regen
het wordt later
wat doen we
als we wat doen moet dat met de school gecommuniceerd worden
we besluiten de bus in te laden
elke keer als een tent de bus in gaat kijken we naar de lucht
het klaart op
hoop
het is 11.00
beslismoment nadert
weer de buienradar kijken
regen gaat weg
we gaan er voor

vandaag op locatie grasveld bij de kerk in Cadzand
twijfel komt
heb ik wel genoeg promotie gemaakt
eigenlijk niet zo veel
Jan Voerman is haast niet te bereiken
Met de secretaresse van de dorpsraad heb ik fijn mee gesproken
posters bij de hemelse vrede
de bakker en het cafe
ook bij jep in de brievenbus en in het dorpshuis
met de school goede afspraken
Manja gaat in de middag een les geven
Jan pieter blijft bij de tentjes
ik ga naar het ziekenhuis
voor onderzoek aan de rikketikker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten