maandag 19 mei 2014

maandag  19 mei
locatie Zuidzande

door de verplichte vergunningen had ik een locatie uitgezocht
echter een commerciële locatie
ik dacht waar rijden de fietsers
waar krijg ik de meeste respons
fout
fout
fout
Manja en jan pieter wilde er gewoon niet staan
zij zeiden dat de omgeving geen toegevoegde waarde gaf aan het project
het is een kunst project
geen enquête project
maar de zeeuws Vlaming met streepje is flexibel
we verhuizen naar een plekje vlak buiten het dorp
op het mooiste dijkje van Zeeland
let op de schaalgrote
ook hier weer bijzonder steun van de dorpsraad
de kindjes komen als onderdeel van een schrijfproject
wat wikl ik nog meer
waarom ben ik niet blij
het gaat toch goed
en toch
reden
enorm veel in put en mijn hersens kunnen het amper verwerken
doorbijten
straks naar de lokatie de beelden ophalen en plaatsen
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten