dinsdag 20 mei 2014

dinsdag 20 mei
vandaag Groede op het programma
het wordt bijna routine
de locatie bij de kerk
wat is het toch een mooi plekje
terrasjes waren al bezocht
de tentoonstelling in de grote kerk was open
de man die volgens derden het best het Groede gevoel kan omschrijven was aan het vergaderen
tot mijn vreugde op cultureel niveau
de nieuwe tentoonstelling in de kerk die vanaf de 6de van start gaat
heeft ook transferium en voedsel als thema
ik heb Manja en jan pieter gedumpt op de brink
reden ik moet nog zoveel andere zaken regelen dat ik anders echt in tijdnood kom
ik ga er vanmiddag heen en verwacht er veel van
ook hier komen de kindjes dank zij de medewerking van de dorpsraad ons bezoeken leuk leuk leuk

in het dagelijks vooroverleg werd een stelling geponeerd
Sluis lijkt veel op Europa
denk daar maar eens over na
nu nog wat plaatjes en we kunnen verder



Geen opmerkingen:

Een reactie posten