vrijdag 16 mei 2014

vrijdag 16 mei
het is nu  17.30
net terug uit waterlandkerkje
slechte nacht gehad
ik heb de klok van 2.30 gezien
kon niet slapen
oorzaak
velden van tijd en ruimte
het boek :
geografie en gevoel
wat plekken met ons doen
is gisteren binnen gekomen
en al lezend kwam er zo veel
overdenk werk bij me boven dat ik dus niet kon slapen
maar toch om 8.00 uit de veren
probleem
er was RMDO vergadering om 10.30 en
Eede was aan de beurt voor de tentjes
bij beide moest ik zijn
ook omdat dorpsraad Eede zoveel werk voor mij uit handengenomen had
schitterende locatie daar bij de gevechtstoren
enthousiaste kinderen
vervolgens naar Waterlandkerkje
ik dacht daar komt geen kat
integendeel meer dan 50 personen
ondertussen geflyerd in IJzendijke en
om 17.00 naar huis gegaan
thuis gekomen de mail gelezen en ik ben zo bij
dat zoveel mensen spontaan hun medewerking toezeggen
schoondijke ,groede,zuidzande Breskens allemaal harstikke tof en hartverwarmend
vandaag geen foto's van mij
maar Manja en jan pieter gaan door vannacht
 om de resultaten op de website te mail te zetten
morgen is Aardenburg aan de beurt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten