vrijdag 23 mei 2014

23 mei 2014
locatie Schoondijke

ik moest Manja en Jan pieter alleen laten gaan
ik had een vergadering
een zeer on plezierige
ik moest echt op mijn tanden bijten
en ben ook eerder vertrokken
kwaad ,teleurgesteld en verdrietig onrecht en onrechtvaardigheid
gekoppeld aan betweterigheid
maar ik heb het nu van mij afgezet
ik kwam op de locatie in Schoondijke aan
zo rond 12.00
de tentjes stonden er
geen publiek
dat was oké omdat ik Manja en jan pieter kon informeren inzake de grote wijzigingen die zich in Schoondijke hebben voltrokken en gaan voltrekken
ik moet erkennen dat ik er nog best veel verkeer door vond komen
ik ben hier zo blij met de dorpsraad en de scholen
zelf ben ik vandaag bijna aan de meditatie van de uitkomsten begonnen
het is echt waar
 minstens 50 reacties per dag op de vraag
wat maakt het hier zo mooi
en dat elke dag
en nog steeds geen eureka kunnen roepen
ik hoopte dat in Schoondijke te vinden
helaas
iedereen is er zielsgelukkig
iedereen voelt zich thuis
niemand wil weg
geen klachten
maar niemand voelt zich sluisenaar
wel een schoondijker
morgen hoofdplaat
besluiten om van locatie te wisselen
op de dijk
met blik op de zeehondjes die op de hoge platen liggen te zonnebaden
het project nadert zijn einde






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten