donderdag 15 mei 2014

donderdag 15 mei 10.23
stralend weer
ik raak vermoeid
maar ook Manja en Jan Pieter
zij maken dagen van van 8.00 tot 24.00
ze zijn nog geen keertje op het strand geweest

gisteren in  Oostburg ongelofelijk veel input gekregen
ik zal hieronder enige afbeeldingen zetten
een opmerking blijft door mijn hoofd tollen
er is geen Natuur in Sluis
Alles is Cultuur
Met de handen gemaakt
Zelfs de oude dijkjes

Manja is hevig gecharmeerd van Gert Jan Hospers
buitengewoon hoogleraar an de universiteit van Twente
hij heeft haar eerdere projecten gevolgd
we hebben contact gezocht met deze man
ook een paar boeken via bol dot com besteld

voor vandaag is de vraag
hoe komen we op het strand
we gaan niet sjouwen
hoe laat kan je de piraat benaderen
10.00 lijkt me redelijk
leuk wandelingetje van de galerie nar de piraat
alles gedaan en afgesproken met Frank
is goed verlopen
ik hoop tijd te vinden om iets  te kunnen tekenen

Duwayne heeft weer goed werk gedaan
op de poster de juiste logo's gezet
en op de juiste plaats
ook manja was blij met Duwayne
hij had een foto bewerking programma wat handig was

er komt steeds meer los bij mij en manja
tot laat wordt er over de velden gedacht en gesproken

de discussie is nu wel of geen feestje ter afsluiting
we vragen de sponsoren
hieronder wat sfeer beelden vanuit Oostburg
bij allemaal is er wel iets te zeggen of te denken




































1 opmerking:

  1. Haha, m'n tante staat er ook op! (Die met 't roze-achtige colbertje.)

    BeantwoordenVerwijderen